Utveckla ditt varumärke över hela världen med kraftfulla verktyg för att hantera lokalt innehåll, valutor och kanaler.
Väx snabbt på nya marknader med unika, lokaliserade storefront-upplevelser – och utan extra krångel.
Starta storefronts som har skräddarsytts för nya regioner med lösningar för låg eller ingen kod, lokala språk och till med unika produktfilter. Dessutom kan du anpassa innehåll i kassan, produktfält, transaktionsmeddelanden med mera.
Låt inte valutan komma i vägen för konvertering. Skapa unika kassaupplevelser efter region, anpassa kupong- och reklamkampanjer, lokalisera betalningsmetoder och integrera enkelt internationell frakt och skatt.
Hantera hela världen – allt från en och samma plats. Att bygga internationella storefronts genom BigCommerce hjälper till att effektivisera verksamheten, sänka kostnaderna och minska krånglet. Och optimeringen sker snabbt och enkelt via en enda backend.
”Vi lanserade vår butik i Storbritannien inom tre månader, och inom cirka åtta månader från undertecknandet hade vi 10 butiker på 15 olika marknader.”
Jenni Schneider, chef för försäljning & marknadsföringsfunktioner HMD Global (Nokia)
Koppla BigCommerce till din befintliga teknikuppsättning för ett automatiskt dataflöde och enklare hantering av flera webbplatser. Du kan också skapa anpassade handelsupplevelser för regionala kunder utan att överbelasta ditt team.
Skapa en hemsida för varje unikt varumärke i din portfölj.
Sälj till flera olika kundsegment (t.ex. B2C och B2B) med anpassade shoppingupplevelser för varje segment.
Ta dig an gränsöverskridande e-handel med en enkel internationalisering.
Beer Bat lyckades växa på nya marknader och göra en homerun inom e-handeln
Med anläggningar i USA och EU under samma tak kunde Black Diamond betjäna sina kunder på flera marknader.
SKDA såg en accelererad framgång som global ledare med BigCommerce.
Diono expanderade till flera länder på mindre än ett år.
I den här guiden får du lära dig hur du ökar din onlineförsäljning med en kundorienterad kassa som gör kunderna nöjda.
Lansering i mars 2024 kommer annonseras
Den här djupgående rapporten beskriver vad inköpare förväntar sig när de gör inköp till sina företag och ger handlingsbara strategier som hjälper dig att sälja mer online.
Forrester Consultings undersökningar visar att företagen fick förbättrad ROI, lägre kostnader och bättre resultat under tre år med BigCommerce.
Mer än vad du behöver för tillfället? Börja med BigCommerce Essentials.