Öka intäkterna med inbyggd Multi-Storefront, B2B+B2C, Click and Collect i alla kanaler och Commerce-as-a-Service.
BigCommerce gör det otroligt enkelt att lägga till varumärken, geografiska områden och nya kanaler med helt unika storefronts - inte kopierade butiker. Utöka din närvaro, hantera flera storefronts från ett butikskonto, få större effektivitet i stor skala och leverera anpassade, personliga upplevelser för alla målgrupper, regioner eller segment.
Läs mer
Anslut dina detaljhandels- och offlineförsäljningsställen till din e-handelsstorefront med hjälp av BigCommerces API:er för lagerhållning på flera platser. Dessa öppna API:er möjliggör köp online och upphämtning i butik (även kallat Click & Collect), vilket gör det möjligt att sömlöst kombinera shopping i fysiska butiker med e-handel.
Läs mer
Commerce-as-a-Service (CaaS) möjliggör anpassade e-handelslösningar för dina kunder, med hjälp av vår plattform. CaaS öppnar upp enorma möjligheter för apotekskedjor, biltillverkare och återförsäljare, franchisetagare, varumärken och säljare inom direktförsäljning samt många andra.
Läs mer
Kombinationen av B2B Edition och Multi-Storefront gör det möjligt för företag att börja med B2C-försäljning och sedan expandera till B2B, vice versa, eller sälja både och på en enda webbplats och hantera allt från ett enda konto. Det använder den ledande lösningen för grossister, leverantörer, tillverkare och distributörer utan att offra det bästa av B2C-användarupplevelsen.
Läs mer
Förenklad expansion med hjälp av våra inbyggda funktioner.
Centraliserad hantering som eliminerar dubbel ansträngning.
Var mer datadriven, holistiskt eller för en specifik storefront.
För relevanta och engagerande upplevelser.
Välj när och var du ska sälja specifika produkter.
Ställ in som standard och få betalt i lokal valuta utan omräkning.
"Vi tittade på flera alternativ, och BigCommerce var det som passade bäst. Plattformens flexibilitet och alla dess tillägg och marknadsplatsapplikationer gjorde det möjligt för oss att expandera till andra kanaler och integrera flera gateways för betalningar."
Jeni Schneider, chef för försäljnings- och marknadsföringsmöjligheter hos HMD (Nokia)
"För oss var det helt enkelt logiskt att ha allt på en och samma plattform och kunna göra snabba framsteg. Vi behövde ett system där vi inte behövde hoppa fram och tillbaka mellan flera olika instanser för att ändra saker. BigCommerce var det systemet."
Ryan Stapleton , chef för e-handel hos Bullitt Group
"Att vi kan få en komplex webbplats med en komplex teknisk struktur i fem olika instanser klar på mindre än ett år är ett bevis för hur bra plattformen fungerar. Vi har inga egna fysiska butiker, men vi levererar till andra återförsäljare och marknadsplatser som buybuy Baby, Walmart, Amazon, Google och eBay. Det var det som lockade oss till BigCommerces B2B Edition."
Tim Maule, VD för Diono