Ge ditt team tillgång till experter och utbildningstjänster som är särskilt anpassade för att hjälpa dig ta din verksamhet till en helt ny nivå.
Sök input från experter och se över dina e-handelsstrategier och affärsmål. En Customer Success Manager fungerar som en betrodd rådgivare och jobbar tillsammans med dig för att komma fram till en affärsstrategi. Du får även rekommendationer på lösningar som hjälper dig att bli ännu mer framgångsrik.
Din Customer Success Manager fungerar som kontaktperson och hjälper dig att nå din fulla potential som användare av BigCommerce. En Customer Success Manager sätter sig in i alla delar av din verksamhet och fungerar nästan som en extra anställd. Din Customer Success Manager delar proaktivt med sig av information om bästa praxis, nya funktioner och integrationer, och ser till att du känner till hur relevanta uppdateringar av plattformen påverkar just dig.
Varje kvartal tar din Success Manager fram en framgångsplan med nya idéer för att du ska kunna lyckas med plattformen. En sådan plan inkluderar strategier för att öka försäljningen av mindre populära produkter, rekommendationer för sökmotoroptimering (SEO) och förslag på andra kanaler som du kan expandera till.
Spara tid och stressa mindre: kalla in våra tekniska rådgivare för att få hjälp med att lösa komplicerade tekniska problem. Din Technical Account Manager tar tillsammans med dig fram en strategi för integrationer och appar som sedan används för att konfigurera inbyggda och skräddarsydda funktioner efter dina specifikationer. Din Technical Account Manager representerar dig gentemot BigCommerce och ser till att ha en överblick över butikens tekniska hälsotillstånd och att supportärendena sköts som de ska.
Tillsammans tar vi fram en teknisk referenshandbok som är skräddarsydd efter din butik. Fördelen med detta är att du slipper lägga tid på diagnostik och kan lösa alla tekniska problem mycket snabbare.
Din Technical Account Manager hanterar supportärenden, informerar om buggfixar och tar emot förslag på nya funktioner som kan vara relevanta för just din verksamhet.
Vi ger dig regelbundet goda råd och rekommendationer för att du ska kunna jobba smartare och mer effektivt med plattformen. Vi informerar löpande om nya trender och affärsmöjligheter så att du kan fokusera på företagandet.
Dra nytta av utbildningar som omvandlar hela din verksamhet. Vi hjälper dig att få valuta för pengarna snabbare med specialutbildningar som förbättrar din operativa effektivitet och maximerar din potential på BigCommerce-plattformen. Våra utbildningar följer två spår:
Alla som ska jobba med din butik kan med fördel gå en utbildning för att bli experter på BigCommerce-plattformen. Denna omfattande kurs ger dig praktiska erfarenheter av frontend-design, butikskonfigurering, produktframtagning, orderhantering med mera.
Lär dig bemästra design i BigCommerce och API-miljöer genom att gå någon av våra utökningsbara kurser för certifiering inom SaaS-plattformar. Lär dig hjälpa handlare med olika affärsbehov såsom anpassning av skyltfönster, frakt, lagerhållning, marknadsföring och utveckling av tredjepartsappar.
Kalla in en Growth Coach från BigCommerce och få hjälp med att förvandla långsam webbplatstrafik till stora mängder ivriga potentiella kunder. En Growth Coach hjälper dig att få ut mesta möjliga av din BigCommerce-butik genom att informera dig om vilka SEO- och omvandlingsstrategier du bör välja för att få verksamheten att lyfta.
Oavsett om dina behov handlar om SEO, omvandling eller båda två så kommer BigCommerces Growth Coach alltid att finnas vid din sida och hjälpa dig att uppnå dina mål.
Mer än vad du behöver för tillfället? Börja med BigCommerce Essentials.