Kund i fokus: LARQ:s konverteringsgrad ökar med 80 % på tre månader med BigCommerce.
Skapa prisbelönta upplevelser på kundsidan utan att behöva kompromissa med användarvänligheten för ditt team på serversidan.
Näthandlare inom hälsa och skönhet kan inte erbjuda den fysiska upplevelsen av att testa produkter och måste därför bygga förtroende och lojalitet genom smidiga shoppingupplevelser. Oavsett om de skapas med hjälp av de inbyggda funktionerna, Bloomreach, Drupal eller React, eller är specialbyggda så erbjuder BigCommerce en oöverträffad mångsidighet som hjälper dig att göra webbplatsupplevelsen till en nyckelkomponent i din affärsstrategi.
Facebook och Instagram är mycket viktiga kanaler för hälso- och skönhetsmärken. Använd BigCommerce till att synkronisera din produktkatalog med sociala plattformar och sälj, annonsera och spåra resultat på bara ett klick. Det allra bästa är att du får privata beta-inbjudningar till nya verktyg för social försäljning från Facebook och Instagram innan de lanseras.
Personlig anpassning innebär en möjlighet att leverera innovativa upplevelser som är lika unika som dina shoppare – så länge du har verktygen, stödet och expertisen som krävs. Med BigCommerce får du inbyggda segmenteringsfunktioner och kampanjregler, ett helt ekosystem av stöd och specialiserade tjänster som hjälper dig att lyckas med differentieringen av ditt hälso- och skönhetsmärke online.
Våra sälj- och supportteam kan nås via telefon, livechatt och e-post.
”Sedan vi migrerade har vårt team kunnat driva verksamheten effektivt i stället för att behöva felsöka plattformsproblem. Konverteringen har ökat med 10 % och företagets resultat har blivit bättre tack vare att vi har kunnat eliminera värd- och licensavgifter för mer än 50 000 dollar.”
GARY PELLEGRINO JR, VD FÖR BULK APOTHECARY
Mer än vad du behöver för tillfället? Börja med BigCommerce Essentials.